CWDiR

Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny w Zakopanem

... ARCHIWUM WIADOMOŚCI ...

17 sierpnia 2017 roku, o godz. 1900, w Centrum Kongresowym "Geralch" Nosalowy Dwór Resort& SPA podopieczni Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka w Zakopanem wezmą udział w pokazie mody Fashion Day Zakopane. Swoje kolekcje zaprezentują znani polscy projektanci: Michał Starost, Tomasz Jakowienko, Kaja Śródka, Aneta Larysa Knap, a także firmy Emel i Gawor. Gwiazdą wieczoru będzie Maciej Zień, ze swoją najnowszą kolekcję. Wieczór pełen modowych wrażeń uzupełnią występy i wydarzenia specjalne oraz pokazy w wykonaniu znanych polskich aktorek w roli modelek w towarzystwie dzieci z Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny w Zakopanem. Wydarzenie relacjonować będą kamery programu "Co za Tydzień", a wieczór poprowadzi Olivier Janiak.

Dzień Rodzicielstwa Zastępczego

W podziękowaniu dla rodzin zastępczych oraz w ramach propagowania idei rodzicielstwa zastępczego na terenie powiatu tatrzańskiego 20 maja zorganizowany został Dzień Rodzicielstwa Zastępczego, który w tym roku odbył się w Karczmie Sywor w Kościelisku.

Archiwum

Kolacja w Hotelu "Belvedere"

W dniu 07.12.2016r. dzieci z naszego Domu zostały zaproszone przez Panią Prezes Małgorzatę Chechlińską na uroczystą kolację w Hotelu "Belvedere". Było to spełnienie jednego z marzeń dzieci, by odbyć uroczystą kolację w ekskluzywnej restauracji. W spotkaniu wzięły udział wyróżniające się dzieci wraz z indywidualnymi wychowawcami, dyrekcją i kadrą pedagogiczną CWDiR w Zakopanem. Spędzony wspólnie czas upłynął w miłej, przyjaznej i radosnej atmosferze.

Remont jadalni

W okresie wakacji przeprowadzony został remont naszej jadalni. W pracach remontowych pomagali nasi najstarsi wychowankowie.

Zobacz zdjęcia

Archiwum

Wakacje 2016

W terminie 20-30 sierpnia 2016r. nasze dzieci wypoczywały w miejscowości Malechowo w pensjonacie "Erania". Dzięki Equinox Capital Partners Sp. z o.o. mogliśmy skorzystać z wielu atrakcji, min. jazdy konnej, basenu, wycieczek do Ustronia Morskiego. Niemal codziennie czerpaliśmy radość z kąpieli morskich i słonecznych. Byliśmy na wycieczce w Kołobrzegu, pływaliśmy statkiem i podziwialiśmy piękno polskiego morza.

Zobacz zdjęcia z wakacji

archiwum

Laureaci w konkursie TAURON

W dniu 08.09.2016r. nasz dom wziął udział w finale konkursu TAURON- Domy Pozytywnej Energii i zdobył nagrodę w wysokości 10.000 zł.

Zobacz zdjęcia

archiwum

Wycieczka nad Morskie Oko

W piątek, 9 września, odbyliśmy wycieczkę do Morskiego Oka, w której towarzyszył nam Starosta Tatrzański Piotr Bąk, pełniący jednocześnie funkcję przewodnika i Wiceburmistrz Agnieszka Nowak-Gąsienica. Wycieczka była pełna wrażeń, dzieci zobaczyły łanie pływające w Morskim Oku, najwyższy szczyt Tatr Polskich Rysy i cieszyły się z upominków ufundowanych przez kierowniczkę schroniska Marię Łapińską wraz z rodziną.